I'm back

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Min vikt "jojar" lite kan man säga. Ibland väger jag 51, ibland 52. Men det duger inte! Jag måste gå ner 42 kg! Under två veckor har jag uteslutit någon sorts sötsak. Ingen läsk, saft, oboy, godis, snacks, bakelser m.m! Det har gått ganska bra och mitt sötsug är helt borta nu, vilket är positivt. Dock har jag inte gått ner ett skit. Och till gymmet har jag inte heller haft tid att gå till p.ga skolan! Den förstör mitt liv!!! Men jag ska iaf börja med en diet! Då man inte får äta någonting vitt, dvs kolhydrater. Dessutom har jag även börjat spy igen (jag slutade ju spy förut i några veckor, kanske tre). Men nu måste jag börja spy igen för att gå ner i vikt snabbare!
Måste bli smal för fan! :(
Snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0