- true.

Det kanske är ganska många här som tror att jag är säkert jätte smal och bara tycker att jag är tjock? Men så är det inte! Jag är verkligen tjock! Jag är fet, äcklig, ful, tjock, fetfetfet! Ett jävla fetto! Och jag säger inte bara det för att jag vill att folk ska säga: "Men gud nej det är du ju inte!"! Utan jag är tjock! Jag har tillochmed blivit kallad tjockis! Och varför skulle någon kalla mig tjock om jag var smal? Ingen kallar väl en smal människa för tjock?! Nej. Så alltså är jag tjock. Och om ni skulle se mig ute på stan till exempel så skulle ni säkert tänka "ush vilket jävla fettoäckel" eller "herregud har hon lust att banta eller vadå?!". Jag vet att jag är tjock okej! Det är därför jag spyr upp maten! Även om det blir ganska misslyckat ibland..
Om du vet ett enklare sätt att gå ner i vikt så kan väl du tipsa mig? Jag vill verkligen gå ner från 52 till 42, fast gärna mer!  HJÄLP MIG!


Tänk att få vara så smal som tjejen på bilden. Vilken dröm det skulle vara..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0