Fri.

Spydde nyss upp en massa mat. Eller mat och mat - glass, schoklad, chips, bröd. Men sen åt jag en vanlig lunch trots allt. Efter att jag spytt. Jag vet, det var fel och jag borde egentligen spy igen, men jag måste plugga. Det är den enda anledningen till att jag faktiskt fick stanna hemma idag av pappa. Jag hade inte hunnit plugga någonting till provet idag, p.ga en massa läxor och skit. Därför stannar jag hemma idag för att fördriva tiden med samhällskunskap och spanska. Hetsätningar då och då dock.
När jag blir sjutton. När jag blir så gammal och får flytta ut, då SKA jag bli smal. Jag tänker köpa bantningspiller på nätet och beställa hem. Ingen kommer märka eftersom jag kommer ju bo alldeles ensam. I min egna lilla lägenhet. Jag kommer gå på gym varje dag. Och endast äta två äpplen om dagen och dricka vatten. Jag kommer bli supersmal och snygg. Om jag bara kunde hoppa fram i tiden. Strunta i de här onödiga åren som hindrar mig. Bara få bli vuxen och kunna ta hand om mig själv. Ingen skulle tvinga mig att äta eller tvinga mig att inte träna så mycket och blablabla. Nej. Jag skulle vara helt fri. Som en fågel, eller vad man brukar säga.
Perfection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0