Jag är en jävla ÄckelFettoTjockisFul - MisslyckadGris!





Jag åt. Jag är dum i huvudet för jag åt! Kan ni fatta?! Jag åt frukost! Min pappa tvingade i mig det. Han sa att jag aldrig skulle orka dagen annars. Och inte hann jag ju spy efter det! På lunchen åt jag också. Men det var sista gången!!
Efter skolan köpte jag ett paket gott och blandat och en xl twist som jag tryckte i mig. När jag väl är igång med ätandet går det inte att stoppa! Så jag spydde när jag kom hem. Tror inte jag är riktigt klar ännu. All schoklad kom upp iallaffal, men det räcker inte. Så jag ska nog spy mer, sen ska jag ta ett bad.
Imorgon ska jag inte äta alls! Bara middag, som jag sedan tänker spy upp! Jag SKA bli smal.
Ett kilo ner, nio kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0