Just another ordinary girl.

Designen ska fixas. Men inte nu.
Imorgon börjar jag. Imorgon ska jag börja min process! Jag har bestämt mig. Jag SKA bli smal! Innan julen ska jag ha gått ner minst tio kilo. Från och med imorgon, den 27/9 - 10.
Jag är 161 cm lång. Jag väger 52 kg. Det är äckligt, jag mår illa bara jag tänker på det. Tyvärr har vi inget måttband så jag har inte kunnat kolla måtten ännu.. Men det kommer.
Igår, igår när jag skulle köpa en födelsedagspresent till min vän, var jag nästan påväg att köpa bantningsprodukter inne på apoteket. Jag gick in, kollade runt, och sen såg jag de. Bantningspiller. Bantningsdrycker. BANTNING! Jag tänkte att nu köper jag de bara, men sen fick jag tänka om. Jag är inte arton än. Det är fyra år kvar. Inte fan kan väl jag stiga in och köpa bantningspiller hur som helst? De skulle bli misstänksamma och kräva ID. Förmodligen skulle de köra ut mig därifrån arga och sura. För de fattar ingenting. Ingen fattar någonting!?? INGEN! när jag är i skolan är det så många tjejer i klassen som klagar om deras feta lår, deras tjocka midja, deras bleka hy, ja allt man kan tänka på! Och så sitter jag bredvid de och tänker att jävla idioter kolla på mig då? Jag är så mycket tjockare än de! Så mycket äckligare och fetare än de någonsin kommer att bli! Jag blir så sur bara. Kan de inte öppna ögonen och inse att de är fina? Här går jag som ett jävla fläskmonster liksom.
Hej, och välkommen till min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0