SpySpySpySpy

Schemat höll inte. Schemat höll inte. Schemat höll inte.
Vi bakade äppelpaj på HK.. Ja var ju tvungen att äta det då, och inte fan kunde jag ju spy upp det?! Alla skulle höra och misstänka och blablabla. När jag kom hem åt jag jättemycket. Två tallrikar musli, en macka med salami och en massa ostbågar. Sen spydde jag, men allt har nog inte kommit upp. Det enda jag ser är ostbågarna. Och dessutom kommer inte allt på en gång! Utan jag får hålla på och spy hur länge som helst för det kommer bara lite i taget! Någon som har nåt tips på hur man spyr lättare?! Det är bara att kommentera, skulle va as snällt.
Vill så gärna kunna spy upp precis allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0