Får ångest.

Jag har precis spytt. Såhär har dagen sett ut idag:
  • Frukost: lätt yoghurt med fullkornsflingor.
  • Lunch: sallad + en pannkaka
  • Mellanmål: hetsätning. Bröd, ost, riskaka, yoghurt, ost, ost, ost.
  • SPY
  • gymma
  • Middag: lite ris, couscous, sallad, kikärtor, en halv laxbit.
  • SPY
Jag försöker faktiskt äta normalt. Det går bra enda tills jag kommer hem från skolan och får ångest som ini helvete. Oftast brukar jag bara äta lite sallad till lunch och sedan komma hem och äta upp halva kylskåpet tills jag måste spy.
Nu svider halsen och jag tror all vätska har försvunnit ut min kropp. Är så jävla törstig.
M245463-bulimia:_young_woman_eats_alone_at_a_toilet-spl_large
Jag är en fet tjej. Ungefär som hon på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0