I miss those days.

Jag skar mig  förut. Emo varning? Jag vet inte, men jag var så jävla deprimerad. Sedan åt jag ju ingenting heller och lyckades gå ner fyra kilo på en vecka (jag vägde 48). Efter det misstänkte mina fucking föräldrar och började övervaka mig och se till att jag äter.
Veckorna gick och jag började sakta, sakta bli "normal" igen och nu spyr jag endast de dagar jag inte tränar. Men jag har ingen koll på hur många kalorier jag äter dagligen längre. Förut såg mitt matschema ut såhär:

Måndag: Ett äpple (59 kcal). Lite sallad (ca 30 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). =  ca 89 kcal.

Tisdag: Ett äpple (59 kcal). Lite sallad (ca 30 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). =  ca 89 kcal.

Onsdag: Ett äpple (59 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). = 59 kcal.

Torsdag: Lite av det på hemkunskapen (ca 70 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). = ca 70 kcal.

Fredag: Ett äpple (59 kcal). Lite sallad (ca 30 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). = ca 89 kcal.

Lördag: Ett äpple (59 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). = 59 kcal.

Söndag: Ett äpple (59 kcal). Grönt te (0 kcal) och vanligt vatten (0 kcal). = 59 kcal.

Totalt på en vecka: ca 514 kcal.

Tumblr_lgtwnmmimf1qfmhedo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0