Maten.

Tumblr_ld4bwbiffy1qfox72o1_400_large
Igår åt jag sammanlagt en mandarin, några sockerärtor och några broccoli. Det blev pasta med broccoli till middag nämligen, men jag lyckades stoppa pastan i fickan utan att någon märkte :). Imorse vägde jag ca 50 kg. 45 får bli mitt första mål!
Idag har jag endast ätit en mandarin och druckit en kopp grönt té. Jag är hemma själv så därför blir det lätt att skippa de första två måltiderna! Dock kommer min pappa hem och ordnar middag om kanske en halvtimme och så ska hela familjen äta (jag, pappa och mina två systrar. Mina föräldrar är skilda). Hoppas, hoppas, hoppas att det blir någonting som inte är svårt att gömma! Det blir förmodligen kyckling eftersom jag såg ett paket fryst kyckling i diskon. Det blir nog inte allt för svårt hoppas jag. I värsta fall får jag spy, vilket jag egentligen hatar att göra nuförtiden. Men måste man så måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0