Spydde, igen.

2agv0ofv0jlibavzybmukpmvo1_500_large
Jag som hade klarat mig så bra! Men jag var tydligen för hungrig (ingen ursäkt!!). I alla fall så åt jag middag!! ÄCKEL! FETTO! MISSLYCKAT JÄVLA FETTO ÄCKEL! Jag blev fruktansvärt mätt också eftersom att jag åt förfärligt mycket! Kunde inte häjda mig, utan så fort jag börjat äta så gick det inte att sluta. Jag vill inte ens veta vad jag väger just nu...!
Efter middagen sprang jag in på toaletten och spydde upp all äcklig mat! Det tog ungefär 20 minuter att få upp det mesta. Fast det är säkert en hel del kvar!! Och jag kan ju inte gå in och göra det igen eftersom att man måste låta vattnet rinna så att ingen hör när man spyr. Och hur konstigt är det inte att "duscha" två gånger i rad? :S.
Fuck .

Kommentarer
Postat av: Fatty

Hej (: Vill du hålla kontakt på något sätt kanske via mobil eller msn eller något ? (:



Kram Fatty <3

2011-01-18 @ 23:03:34
URL: http://ana-is-strong.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0